Müügitingimused
Veebipoe bestnutrition.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Hazelnut OÜ
(registrikood 14822622), asukohaga Värvi 5 - B101, 10621, Tallinn, Estonia.
Müügilepingu kehtivus,
kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale
lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade
hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise
viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks
tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise
viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt
läbi järgnevate makseviiside:
·
Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop
Pank
·
Visa/Mastercard
kaardimaksed
·
Pangaülekanne
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi
kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub
väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava
panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS
turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja
krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa
laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete
teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või
muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning
tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid
mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Sooduskoodid
Ostukorvi hinda on võimalik alandada sooduskoodi abil. Sooduskoode
jagatakse erinevate reklaamikampaaniate raames kauplustes,
sotsiaalmeedias, e-maili teel või reklaambänneritel. Sooduskoodid võivad
omada rahalist väärtust, pakkuda allahindlust protsendi kujul või
pakkuda tasuta transpordi võimalust.
Sooduskoodi kasutamiseks tuleb kood sisestada ostukorvis olevasse
sooduskoodi lahtrisse. Kui sooduskood on kehtiv ja sisestatud
korrektselt kajastub soodustus eraldi reana tellimuse kokkuvõttes enne
makse kinnitamist.
Sooduskoode ei saa omavahel kombineerida, korraga saab kasutada ainult
üht sooduskoodi.
jagatakse erinevate reklaamikampaaniate raames kauplustes,
sotsiaalmeedias, e-maili teel või reklaambänneritel. Sooduskoodid võivad
omada rahalist väärtust, pakkuda allahindlust protsendi kujul või
pakkuda tasuta transpordi võimalust.
Sooduskoodi kasutamiseks tuleb kood sisestada ostukorvis olevasse
sooduskoodi lahtrisse. Kui sooduskood on kehtiv ja sisestatud
korrektselt kajastub soodustus eraldi reana tellimuse kokkuvõttes enne
makse kinnitamist.
Sooduskoode ei saa omavahel kombineerida, korraga saab kasutada ainult
üht sooduskoodi.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Kuller Bestnutrition (ainult Tallinna piires), Omniva pakiautomaat, Bestnutrition
väljastuspunkt (Värvi 5 – B101, Tallinn)
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-10 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit
toimub kohaletoimetamine 3-14 kalendripäeva jooksul.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45
kalendripäeva jooksul.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud
saatmisviisi juures.
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Kuller Bestnutrition (ainult Tallinna piires), Omniva pakiautomaat, Bestnutrition väljastuspunkt (Värvi 5 – B101, Tallinn)
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-10 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 3-14 kalendripäeva jooksul.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust
taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada
muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks
viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses,
omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise
märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba
väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus vabas
vormis ning saata see e-posti aadressile info@bestnutrition.ee hiljemalt 14
päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise
põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt
vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul
või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud
kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata,
kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse
saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu
esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on
asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast
tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi,
ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase
kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi
kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla
kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise
õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele
mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel
ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.
ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus
oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on
Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul
veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@bestnutrition.ee või helistada
telefonil: +372 58811370
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba
üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab,
parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada
ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud
tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku
taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja
isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse
töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid
veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile
ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel
e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest
ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides
pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja
aadressile info@bestnutrition.ee või helistada telefonil: +372 58811370
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on
ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe
vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine
komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava
platvormi poole.